1 > Typiskt Tonåringsliv
1 DELEN:
Hanna vaknade och stönade argt och klädde på sig sina senaste mode kläder hon köpt på stan igår. Hon log lite mot dom och gick in på toaletten och började sminka sig . hennes äldsta bror Micke vrålade argt "Men ge dej Hanna!!!! Är du klar snart eller!!!!" samtidigt som han bankade med knytnävarna på dörren.
Hanna skrek tillbaka "Dra åt helvete!" och började med att måla svart runt hela ögonen - om hon älskade någon färg var det svart! hon log glatt och fortsatte att sminka klart sig. sedan gick hon ut o log mot Micke och gick ner i köket o såg hur Lina - klädd i samma mode, fast i 'fåniga' kläder, enligt Hanna själv. eftersom Hanna aldrig skulle gå med annat än svarta modekläder! Hon ryste och gick till skolan. Killarna började vråla "EMO!!!" när hon kom in men hon orkade inte bry sig om dom, istället gick hon vidare till sina kompisar o kramade dom glatt, sedan gick hon i klassrummet och suckade, "MATTE!" muttrade hon högt och argt trots att läraren blängde på henne "om Hanna är klar nu kanske vi kan börja lektionen?" sa läraren bestämt. Några skrattade och Jonas - Hannas Ex ropade "emo, håll käften så vi kan börja någon gång." över hela klassen, hon skämdes lite men sedan tog hon mod till sig och vrålade "men jag knullar i alla fall inte varenda tjej jag ser." "åååååh lebb" vrålade Max, Jonas kompis . Hanna skakade på huvudet och käftade imot . Sedan började läraren och dom tystnade . När Hanna gick ut på rast sedan kände hon hur Max och Jonas + massa fler killar i klassen kom imot henne. Hon suckade o försökte komma undan, men Max grep tag i henne o så gick dom in på en toalett, dom låste och Max höll i Hanna hårt samtidigt som Jonas sparkade henne "lite" i magen medans han hånlog "hahaha , rätt åt dig ungjävel!" sa han och spottade henne rakt i ansiktet medans alla andra gapskrattade åt henne dom släppte henne och gick iväg.
Hanna låg kvar och kände smärtan i magen, samtidigt som tårarna började rinna. Varför hade hon varit ihop med Jonas från första början? Hade hon verkligen utnyttjat honom som dom sa? Hade dom rätt? Borde hon krypit till sängs med honom - Men hon hade ju förståss inte vetat att han skulle våldta henne heller. Hon suckade och torkade tårarna med frågorna i huvudet. Efter en stund kom Lina in på toaletten brevid, hon var glad - det var ju lätt för henne att le, hon blev inte slagen och hade massaviss med vänner! "Hej Lina." ropade Hanna falskt men hörde inget "hej syrran" alls utan bara hur Lina gapskrattade med sina kompisar, sedan gick dom ut och det blev tyst. "Vad har jag gjort henne?" undrade Hanna lite stött för sig själv. Hon reste sig upp och gick ut från skolan och gick hem. Väl hemma möttes hon av sin äldsta bror Micke "Hej brorshan." sa hon med ett svagt leende och gick uppåt och hörde att Micke skrek "tjenare lillasyrran. Skolkar du idag igen? Aja. Skit samma" och återvände till sitt och låste sedan in sig på sitt rum där hon satte på datorn .
en mystiskt användare vid namnet "Hanna ja älskar dig" loggade in och skrev "tjenare bruden! Hur är det med dig Hanna? Knullar du? Vill du?" Hanna ryste av obehag och skrev tillbaka "Nej. Vem fan är du? :@" skrev hon och väntade ivrigt på svar..
killen svarade rättfort "jag är en snygg kille på 14 som dig och vill ha en brud, vill du bli min? möt mig i parken 15.00 idag.. kom ensam. Så kan vi träffas och ha lite kul. Om du inte är feg förstås!" skrev han och loggade ut innan Hanna hann svara. Hon suckade och såg att den var 14.58. Hon gick ner och tog på sig kläderna och ropade "jag tar en promenad" till Micke som inte lyssnade. "Mmm" fick hon bara som svar när hon stängde dörren. Hon suckade lätt och gick till parken, men hon såg ingen 14 årig kille bara en…