2 > Tragiskt Liv.
**2 delen!
**
Emelie loggade ut och gick därifrån och ut "Jaha? Vad ska jag göra nu då" tänkte hon och gick till parken som låg helt öde i en skog, där la hon sig på gräset och blundade, hon kände hur någon började dra av henne kläderna och hur någon höll fast henne
"VAD FAN SLÄPP" skrek hon argt men förjäves, istället för att släppa slog dom henne bara och fortsatte med sitt snusk. Vad fan skulle hon göra? Hon var ju fast! "snälla" pep hon och kände hur killen kom in och började göra det… hon mådde illa och varje gång hon stretade imot så fick hon slag. Nu rann tårarna som bara den, vad fan hade hon gjort han?! Vem var det? Dom höll ju fast ögonen också, "typiskt" mumlade hon och försökte komma loss, aldrig, aldrig att hon skulle ge upp! "Ge upp tjejen" röt någon sedan mindes hon inget mer… "jag måste svimmat" sa hon och försökte röra sig men förjäves! Fortfarande inte en själ i närheten och hon orkade inte röra sig heller, hon låg så ett tag sedan reste hon sig och började klä på sig sina trasiga kläder. Om hon bara kunde komma hem så kunde hon duscha.
hon gick och gick och försökte att gå rakt. "det är meningslöst. Polisen kommer inte tro mig. Vad fan ska jag göra. Duscha måste jag ju göra. Fan tänk om Hanna kommer, typiskt" sa hon och tog hissen upp, Fan Lisa, hennes granne var i hissen "Men Emelie, vad har hänt?" frågade Lisa chockat "Hejsan Elisabeth, Ingenting. Jag ramlade med en cykel. Där av trasiga kläder." sa hon och log mot Lisa. "aha okej ja det har jag med varit med om…byt om nu" sa Elisabeth och gick av på sin våning, själv skulle hopn upp till 5 våningen "perfekt ställe att hoppa från." mumlade hon för sig själv och låste upp dörren, ingen var hemma SKÖNT! Hon gick in i duschen och tog en varm dusch och lät strålen nudda henne hela tiden, sedan duschade hon lite till och gick upp och släppte ut Sotis & Blacky och gav dom lite hö på golvet, sedan la hon sig i sängen och skrev dagbok
hej kära dagbok! (eller hej daggy rättaresagt..<3) _Idag 3 Oktober var jag med min bästa kompis Hanna. Vi var hemma hoss mig och snackade sedan skulle hon hem och äta, jag var kvar här. Vi chattade lite för hennes mat var inte klar, då avslöjade jag hur jag igentligen mår. Jag vet att det var rätt klantigt men det kändes inte rätt att ljuga för henne men jag önskar jag sagt något till henne ansikte mot ansikte, jag känner mig som en ynkrygg nu. Typiskt! Hon måste ju vara arg på mig nu men jag hoppas hon inte låter det gå ut över våran vänskap. Hon är ju mitt allt. Vi är ju polare sedan dagis.. tror du hon förlåter mig? Jag hoppas det, Daggy, det gör jag verkligen. Sedan när Hanna loggade ut gick jag till parken i skogen, där la jag mig och blundade, sedan helt plötsligt smög sig 2(?) killar(?) på mig och ena höll fast mig och täckte för mina ögon den andra våldtog mig, det var skit äckligt. Han drog i mina kläder.. förstörde dom, och mig, jag kan inte fatta det. Men jag kom i alla fall hem ensam. Det är bra… fast jag träffade Elisabeth på vägen upp, eller Lisa som hon kallas. En riktig skvallerkärring. Så jag var tvungen att ljuga, jag sa att jag ramlat med cykeln. Haha! Vilken ragata, hon gick på den också. Vilken tur att hon är lättlurad, haha! *asg*
Nu leker Blacky & Sotis på golvet. Marsvin är lätt bästa djuren. Nåja och jag ska snart lägga mig och sova tror jag. Jag är inte hungrig. Undra om Hanna kommer mer sedan. Aja. Det var allt för nu. Om du var här skulle jag kunna ha så kul med dig. Nåja. Ha det bäst Daggy - jag funderar på att döpa om dig? Vad tycker du om det? Kram. Önskar så att du vore här. Emelie.
_Hon la sig på sängen och slängde ner dagboken under madrassen, la ner huvudet på huvudkudden. Hon slöt ögonen och försökte somna, men hon kunde inte sova. Hon suckade tungt. "jaha, tack. Ni förändrade mitt liv." viskade hon och sträckte sig mot telefonen, men hon visste inte om hon skulle våga ringa till Hanna. Hon hade väl gäster? Ja, hade hon inte sagt så på msn? Hade hon inte sagtr det i går? Fasen, hon mindes inte ett dugg av det.