Profferssionell
Har en liten fråga till er som anser sig kunna svara på den.. Jag är som ni vet journalist/redaktör. Jag gjorde ett reportage om ett ganska känt band förra veckan. Efter intervjun träffades jag och en i bandet på krogen, umgicks och sedan gick vi upp på hans rum och umgicks med några till. Vi kom väldigt bra överens.
är det oetiskt/oprofferssionellt att inleda en relation med denna människa? Vårt samarete till reportaget är klart..
Vill inte utnyttja min sits och inte heller bli misstolkad.. vad tycker ni?

Oj - spännande :)
Men jag ser inte att det skulle vara oetiskt eller fel så som du beskriver det. Det är iaf min spontana reaktion.

Det bedömmer du själv Emma,men jag tycker att inget ska komma emellan ifall ni tycker om varandra… Kör hårt! 

Det är inte oetiskt om ditt jobb är klart. Annars så är de det tyvärr. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Så om texten är skriven och på tryckeriet så vågar jag kontakta honom vidare? Jag hoppas han förstår att han vågar säga nej utan att vara rädd att få en dålig recension! haha
nä mendet är nog lugnt.. =)

Kontakta du honom!! Han kanske är ditt livs kärlek 
Hahah jag har svårt för att tro at det ens kna bli något.. han råkar ju bo i sthlm och jag i umeå så..! Men kan ju vara kul att visa intresse iaf så får man se vad som händer.. =)

Det är inte så långt mellan storstaden och Umeå…flyget går snabbt 
hahah sant… Det verkar dock gå trögt.. först verkade han vara intresserad och sa ungefär samma saker tillbaka, men nu har jag inte hört av honom på flera dagar så..! Så jag behöver nog inte fundera över det något mera! haha

Synd! Men det är hans förlust!!
haha absolut! =) Men som sagt, hade nog inte heller orkat med sådana avstånd