Vad gör ni just nu ?
Håller ni på med någon bok eller liknande just nu?
Jag har precis börjat med något nytt som ska , förhoppningsvis, bli en bok. Jag gillar iden ganska mkt men är rädd för att den ska bli för lik andra böcker. Nåja, vi får se hur det går!
Jag påbörjade en bok för mammor, som tyvärr aldrig tycks bli klar. Började på den när min första dotter låg i magen, nu är hon 4 ½ år…men lite då och då skriver jag i den.
Samma med denna bok som med din, vill inte att den ska likna andra böcker…
Håller tummarna för dig att skrivknölarna glöder…hihi.
Jag brukar ha samma problem, blir aldrig klar med något.. :P Därför hoppas jag att denna blir klar. Vanligtvis funkar det inte om jag slutar skriva på några veckor, för då tycker jag det blir för tråkigt. Bäst resultat har jag fått när jag skriver aktivt i någon vecka.. Blir dock inte så långt då, men men.. :)

Försöker få ordning på flera skrifter samtidigt, men får alltid andra uppdrag så jag hamnar i skymundan. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag har väl latent en egen bok liggande, och en som jag skriver med en väninna. Det har inte blivit skrivet något på den senare på över ett halvår då jag har flyttat 30 mil från henne, och vi inte har orkat ta tag i det igen.
Min egen bok håller jag fortfarande på att arbeta ut en Synopsis på, och jag ändrar mig hela tiden med vilka som är med/mot min Karaktär för att twista till det så jag lyckas aldrig komma framåt :). Mitt liv i ett nötskal ^_^.
Men jag har också saker som trycker på, aldrig riktigt tid för mig själv… är det inte min sambo som tycker att jag är tråkig så är det en vän som vill ha någon ändring på en hemsida jag gjort.

Jag skriver varje dag,men har inget datum till boken.Det får bli när jag känner lust för att tampas med texterna i filerna 
Just nu orkar jag inte skriva något, jag måste skriva ett manus i skolan och det känns inte kul att vara tvungen… Hoppas att jag får bra omdömme för den iallafall. Skulle någon vara sugen på att läsa den när jag kommit någon vart ?

Jag kan läsa den när du känner för det. Om du vill. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.