Klotter
Vet inte om ni, som jag är trött på klotter. Klotter som inte säger något som namn tags och liknande. Men så hittar man ibland det jag tycker är intelligent klotter. Sådant som får mig att le, se bilder framför mig och så vidare.
Ett ord jag minns så väl är ordet "Förlåt" som stod skrivet på en container. Det skapade en otroligt massa bilder gör mig. Det är smart klotter. Har du sett något minnesvärt klotter? Inte lätt, jag vet, men kanske. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Ja,när vi åkte förbi återvinningen såg jag att det stod på en container;När jag blir gammal,hamnar jag här då?

Den var verkligen bra, underbar tanke som klottraren utvecklade på helt rätt ställe. Sånt gillar jag och det klottret ger eftertanke, klart bättre än vanliga tags. /Vanessa
Jo, jag håller med. Klotter kan vara riktigt irriterande men det kan också framkalla en del tankar. Har inte sett något riktigt "inspirerande" klotter direkt, det bästa jag har sett är väl "Vart fan är samhället påväg?" Eller liknande.
jag såg ett klotter en dag som var så himla bra… hm.. komme rinte på var det var just nu.. något om björkar.. ska fundera vidare och se om jag kommer på det!
sedan är det någon som börjar med att "klottra" skräpord på gatan, tex "krossat glas" eller "godispapper" och dyl..
Jag såg något när jag åkte bil på ett plank, var något stil med "Farväl Pappa". Jag blev helt rörd.

Oj, det var sorgligt och gripande. Som får huvudet att undra vad som hänt. /Vanessa