Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettpoesi-och-dikter
Läst 848 ggr
Wiizy
0

Jag kanske....

din jäkla idiot du förstörde mitt liv nu e det min tur att krossa ditt hjärta orsaka en jävla massa smärta vi blev ett avslutat kapitel Du & jag aldrig mer (det känns rätt gött ändå) Men vet du vad? att du kanske gått till döden bekymrar mig inte längre ett piss att du en dag kanske ångrar dig det skiter jag blankt i. För det är min tur nu det är min tur att få gå vidare, först ska du få denna jävla smärta för jag ska fan krossa ditt hjärta (så som du en gång krossade mitt) För när du krossade mitt hjärta var jag inte beredd så bli inte allt för chockad den dagen jag viskar farväl för det är slut nu, Du ska ner i graven…

Men vet du vad? jag älskar dig för mycket för det dära igentligen men jag skulle ju följa dig i graven bara det att vi tar dig först

Men jag är alldeles för svag orkar inte göra nått så förlåt, men jag kan inte döda dig jag har inte kraften till det… Men tänker jag efter riktigt noga, så har jag nog det så se upp i trafiken, jag kanske hamnar framför ratten se upp i skolan, jag kanske börjar i din klass se upp hemma , jag kanske hälsar på. Du e inte trygg längre, visst känns det förjävligt? Nu vet du har jag hade det när du stack.

OBS; jag är sur på en person, men detta är IGNET hot, utan bara en dikt.

© Wizy

myriis
0

Känslosamt.

SusanneStromstedt
0

Bra skrivet