Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 647 ggr
parsley
1

Låna och läs

Akademibokhandeln har ett system som kallas låna och läs. Man betalar en summa och har tillgång till ett antal nyutgivna böcker under ett års tid. När abonnemanget är slut så brukar man få behålla en bok. Det är möjligt att de andra kedjorna har något liknande. Någon som brukar vara med? Jag har aldrig haft något sådant abonnemang. Listan över böcker som finns med kanske kan fungera som lästips om inte annat. 🙂https://www.akademibokhandeln.se/lana-las/

Tarotstollan
1

Jag var med ett år för länge sedan och tanken är god men för mig blev det bara stressande.

Det var en hel del av böckerna jag ville  läsa men tyvärr var det ofta så att när jag skulle byta bok, så fanns inte den jag ville läsa inne, utan jag var tvungen att ta en annan bok som jag egentligen inte var intresserad av.
Tror att jag hann läsa ca 16 böcker av de 52 som fanns att välja på och utav dem kanske det var 3-5 som jag ville läsa från början.
Jag var ganska så besviken på systemet, eftersom de mest efterfrågade böckerna aldrig fanns inne.
Så jag valde att aldrig fortsätta.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!