Vad handlar artiklarna om som man skall skriva osv?
Kan finnas ett litet intresse kanske.

Jag är intresserad av att bli Medarbetare. Men flera Medarbetare är bra. Man har olika kunskaper, samt behöver ha tid att besvara frågor. Ju fler desto bättre, så som på Hittekatter där vi har många Medarbetare så man kan hjälpas åt, ta ledigt, svara på miljoner frågor. Men jag är intresserad. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Kul med intresserade!
#2, Vanessa, ska jag ta in dig som Medarbetare?
#1, du får hjälpa till att skriva artiklar på förstasidan, hjälpa till att hålla koll på att sajten sköts snyggt och att det inte är några problem och så!

Hmm jag kanske är för dålig ^^

Kan kanske bli Medarbetare, men vill att den här sajten blir lanserad som det ska här på iFokus. Och att de föreslagna förändringarna kommer genomföras, om det kommer. Annars blir inte sajten lanserad, och ligger då i skymundan utan direktlänk på "fler sajter".
Förresten, är medarbetare på en av sajterna du la in din länk och reklam för sajten. Värdar och Medarbetare brukar vilja bli tillfrågade innan sådant läggs in. Speciellt som att den inte är lanserad.
Förlåt att jag låter hård, men den är ägd av personer som lägger ner sin själ i detta. Så det är de som ska godkänna denna sajt. Sök godkännande och lanseringstillstånd. Sedan kan jag bli Medarbetare. /Vanessa
Jga har åtgärdat problemen enligt diskussionen på värdsajten, visste inte ens att tråden fanns innan jag just idag blev uppmärksammad på den.
Jag visste inte heller att man skulle fråga innan man tipsade om sajten, hur får ni veta alla dessa saker?

Jag lär mig genom värdsajten, och Staffan och co svarar snabbt på frågor. Är där inne ofta för att veta vad som är på gång.
Skickade dig ett pm för några månader sedan. Där skrev jag om stavfelen bland annat. Samt detta: "Förresten, välkommen till värdsajten också, om du inte varit där." Du svarade på det hela, så då förmodade jag att du även gick in på värdsajten.
Så om du fortfarande kan tänka dig att jag kan bli Medarbetare, så måste en massa göras för att passa namnet som du nu har. Kan hjälpa dig, och det finns fler på värdsajten som är intresserade. Under tråden - skrivlust.
Sköt om dig. /Vanessa
Vanessa, hur känns det nu, jag har ändrat lite å lagt till fler forum och dyl. Saknas något? Vill du ändra något? Har jag glömt något?

Massa bra kategorier har tillkommit nu tycker jag!
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Vad bra! Kommer du på fler så är det fritt fram att tipsa!

Skulle göra så här:
1. Journalistik
2. Copywriting
3. Informationstekniker
4. Manus - film
5. Novell, roman, biografi m.m.
6. Poesi
7. Skrivtekniker och -tips
8. Pressmeddelanden
9. Frilans
10. OT - utanför ämnet
Sedan vartefter det finns nya ämnen så kan man skapa fler grupperna. Att ha för många grupper som är tomma ser tråkigt ut.
Sedan om du skaffar Medarbetare är det bra att ha en bakficka, så att de kan diskutera där. Sedan kan du också göra grupp, om det är något speciellt som medlemmar vill diskutera/visa upp som de inte vill att varje människa ska se. Dessa medlemmar bjuder du in som får tillstånd att kika där. Detta för risken att folk trots allt snor material och struntar i copywriten.
Lite förslag. /Vanessa
Som vanligt erbjuder vi på Sverigesurfen.com en "radannons" på vår Sverigeportal utan kostnad för alla ifokussajter.
Skrivlust.ifokus.se kan vi klämma in i vår "Chat & Kontakt" sida om ni vill…
Vänligen
Carl & David
Carl & David, Jättegärna!
Vanessa, Nu är saker fixade och trixade. Intresserad av jobbet?

Ja, jag är intresserad :-). /Vanessa
#4, för dålig? Icket! Bara man har intresset så kan allt bli bra. Intresserad?
Jag är intresserad! :D
Kul! Jag skriver till dig i ett PM