Skrivcommunity
Från Jeanette Niemis nyhetsbrev. Reklam för hennes skrivcommunity Skriv. Medlemskap mot avgift.
Skrivandet och ensamheten
Hur går det med skrivandet?
Skriver du på? Har du någon att prata med om ditt skrivande?
Skrivande är ensamt, vi skriver på
egen hand. Ofta gillar skrivare att vara ensamma, sitta och klura i sina bokvärldar. Men det är omöjligt att klara sig på helt egen hand. Vi ser inte svaren på allt, kan inte se texten med en utomståendes ögon. Det blir också ofta roligare att skriva när man har någon att prata med om sitt skrivande. I Skriv! så har vi en egen facebookgrupp för medlemmar där vi kan dela tankar och be om hjälp. Nu tar vi också nästa steg och sätter igång med våra gruppträffar! På måndag har vi den första - där kan du få hjälp med det som du behöver i ditt skrivande. Ett bollplank där du får hjälp av mig och dina skrivkompisar i Skriv!
Häng med i skriv! du också så hinner du vara med på första träffen på måndag. Och göra detta till din skrivande sommar - jag tar inte semester från Skriv! utan finns där för din skull hela sommaren.
Vill du också komma med i Skriv?
Just nu får du ett helt års medlemsskap för halva priset! Du går in som pilot och ger mig återkoppling på vad du behöver och jag skapar det åt dig. Jag älskar att bygga tillsammans, det blir så mycket bättre än om jag ska gissa vad du behöver!
Klicka in och få reda på mer om Skriv! Passa på att bli medlem redan idag så är du säker på att få komma med som pilot. Och hänga med på måndagens bollplank!
Skrivglädje till dig!
/Jeanette