Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettskrivlust
Läst 695 ggr
appelsinchoklad
1

Skrivkompis

Hej, jag skulle vilja ha en skrivarkompis. Dels någon att skriva med, jag skriver en bit,, den andra fortsätter, sen är det min tur igen, och så vidare. Men även någon som vill läsa det jag skriver och komma med åsikter och tankar. Och jag läser saker som den har skrivit och kommer med tankar. Jag är inte jättebra på att komma med feedback på det folk har skrivit,  men jag kan alltid bli bättre.

Lite om mig:

Jag heter Jessika, är 25år, bor i skara. Jag skrev väldigt mycket när jag var yngre, och har precis börjat igen. Skriver det jag känner för just då och är alltid sugen på nya utmaningar. Skriver både på engelska och svenska, men ingen jätteavancerad engelska.

Det spelar ingen roll var ni bor, jag vill skriva med er via mail, åtminstonde i början

Låter det intresant så är det bara att höra av sig, antingen här eller via mail. 

Min mail: jessika_hej@hotmail.com

Katniss
1

Det första du nämner låter lite som rollspel, till det finns en sida här på iFokus ( rollspel.ifokus.se ) som jag rekommenderar :-)

R.I.P. Anton 💔

appelsinchoklad
0

Nej, jag menar inte rollspel. Jag vill skriva en historia tillsamans, så man skriver en bit var