Jeanette Niemi - Skriv
Skrivcoachen Jeanette Niemi öppnar en skrivgemenskap. Medlemskapet är avgiftsbelagt och rabatterat första året, 1500 kr, istället för 3000 kr per år. Informationen kommer från Jeanette Niemis nyhetsbrev.
Nu öppnar jag Skriv!
Äntligen är det dags! Som jag har lyssnat på er, förberett, tänkt och byggt. Nu ser jag fram emot att höra av dig och se dig i Skriv! Gemenskapen för oss som skriver. Vi har umgåtts ett tag i den öppna facebookgruppen men nu är det alltså dags att öppna upp Skriv! för medlemmar.
I Skriv! får du allt det stöd du behöver som författare. Det är som ett kombinerat hem och gemensam skrivarstuga. Där man kan känna sig trygg, få hjälp och stöttning men också kunskap i massor!
Nu har du chansen att få allt du behöver i piloten av Skriv! Det innebär att du har chansen att påverka innehållet så att det passar dig perfekt. Som pilot får du dessutom ditt årsmedlemsskap för halva priset! I gengäld så är du med och skapar programmets innehåll genom att berätta vad du behöver.
Klicka in och få reda på mer om Skriv! Passa på att bli medlem redan idag så är du säker på att få komma med som pilot.
Skrivglädje till dig!
/Jeanette