Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettot-utanför-ämnet
Läst 1438 ggr
parsley
0

Lördagslek

En liten lek, som kanske kan vara bra för kreativiteten.  Bilden kommer från  https://www.facebook.com/skojjigt/photos/a.276859592391634.64003.276851055725821/950625875014999/?type=3&theater

parsley
0

Jag köper ett antal Porsche-bilar och hoppas att jag kan sälja om dem. 🙂

Annars vet jag inte. Hur mycket pålägg och pizza  får man för 10 miljoner? Ponnyhästar kanske kan vara trevligt eller ett pastorat med tillhörande pastor.

BaltizSimbaLukas
1

Jag skulle nog köpa Många saker 😃 Men mer specifikt kanske marsvin, maränger, marabouchoklad, mercedecbilar att sälja, ett megastort hus, mm! Det gäller ju att vara lite kreativ…😂

"Ett hem utan kanin, är bara ett hus." ~Jag

Följ gärna min och min kompis kaniners instagramkonto: simbaochlukas !

Ha det gött, igelkött!

IngaTrnqvist
1

.. Ingenting? Inte investera i irrelevanta intressen 😉

Nä, men boken I Am Malala, ingefärste, idrottsjacka, iClick-klickers i massor, en irländsk terrier och kanske en chevy Impala? 😛

Gronstedt
1

Hästgård, hästar och hästkrafter 😇.

Syntium
1

Jamaica, en jumbo jet, julklappar, två jamare (katter alltså). Kanske Jupiter också…

"I'm too old for this shit."

Tarotstollan
1

Hahaha, bra kreativitet ni har. Jag skrev i en annan tråd Tarotlekar och Te, får väl lägga till Tarotböcker,  Tradera (har nog en hel del också!😉)
Tissekatter, Trisslotter, Tavlor, Toblerone, Twistpåsar, Tårtor, Tibetansk Spaniel, Tomtegubbar (både sega och prydnad), Takvåning,  ja det får väl räcka ett tag…😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!