Kom igen skrivlust!
Jag ser våran genuint intresserade värd publicera tips med mera och de få som skriver sina berättelser behagar inte ens svara på den efterfrågade kritiken! Härom veckan läste jag ut en bok av novell samlingen Fruktan som bara innehåller noveller om Stockholm stads undergång i fantasy tappning.. jag har även läst en bok om livet enligt två tjejer som bara publicerade en liten skala med sina tankar.. Jag är väldigt intresserad av att läsa era noveller, romaner, berättelser m.m och ge kritik! Jag skulle gärna även publicera en novell samling av flera (där vi bearbetat innehållet tillsammans) och det skulle vara en kul grej, inspirerande och jäkla fint på CVt som merit när du säker jobb.. så varför engagerar vi oss inte? Många sitter med sprudlande inspiration och jag får magont av att se våran värd kämpa och kämpa och vad ger vi tillbaka? Har sett EN novell senaste tiden och personen bakom den svarar, det är första gången det hänt mig här.. Snälla dela era storys.. ta kritik.. låt oss tillsammans komma framåt för den enda magin vi som människor har är kärlek och fantasi. (Flummigt det lät men ni förstår min poäng!?)
Omg stavade fel och kan inte hantera via mobil iFokus *skäms kudde*
Håller med dig till fullo.
Håller med.
R.I.P. Anton 💔
Liite bättre har det allt blivit.. Men skrivlust.ifokus medlemmar är inte så aktiva ännu :p
R.I.P. Anton 💔
Håller med och hade jag nåt värt att dela skulle jag dela :)
"I'm too old for this shit."
#5 Gör det! :D
R.I.P. Anton 💔
Jag har i stort slutat att skriva, utom det jag skriver här inne i iFokus och privat post. Jag känner inte ens varken lust eller har tid att skriva längre men det är alltid roligt att läsa sådant som andra har skrivit.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Har en prolog och ett kapitel jag skulle behöva ha lite feedback och kritik på, men det är lite långt för att lägga upp som text här. Ska jag lägga upp en PDF-fil? Det är mest det överhängande språket jag behöver hjälp med, och är det någon som tycker det är roligt att läsa så är ni varmt välkomna 😛
#8 Du kan lägga ut det på en hemsida och sedan länka till texten :)
R.I.P. Anton 💔
Lägg ut, vi får väl hoppas att människor är så pass ödmjuka så de hjälper och inte snor saker.. jag har inte hunnit skriva på ett tag, fick nytt jobb = kaos.,
Alrighty, jag ska läsa igenom texten en extra gång innan jag lägger upp den, bara!
#11 Bra :) Jag har knappt vart inloggad har haft fullt upp med Skrivkramp och annat jox :S