Ljudböcker blir allt populärare
Ljudböcker blir allt populärare. En del författare läser själva in sina böcker. Andra ljudböcker blir inlästa av skådespelare. Det kostar mellan 50.000 och 100.000 att framställa en ljudbok. Brukar ni lyssna på ljudböcker? Jag brukar inte göra det.
http://www.jp.se/article/allt-fler-valjer-ljudbocker-men-hanger-utbud-och-kvalitet-med/
Jag lyssnar sen flera år på ljudböcker. Lånar på biblan. Inte alla läser upp dem bra. Mats Eklund t.ex är en jag numera per automatik väljer bort. Inte lönt ta hem böcker som man ändå ratar efter halva första cd'n.
Jag brukar inte lyssna på ljudböcker. Mycket intressantare att läsa själv :) (tycker jag)
R.I.P. Anton 💔

Ja jag gillar det, men jag gör det inte istället för att läsa böcker. Jag lyssnar på ljudbok i de situationer jag förut skulle hört radio. T ex på jobbet eller på promenad, cykeltur eller annat hobbypyssel. Det är härligt att kunna få fler historier i huvudet, även om man har dåligt med tid för att sitta ner med en bok.
Tycker ibland att det är lite svårt att koncentrera mig och måste ofta spola tillbaka och höra vissa avsnitt igen för att hänga med. Det händer aldrig när jag läser.

Jag lyssnar på ljudböcker nästan hela dagarna eftersom jag kan göra det medan jag arbetar. Jag laddar ner Storytels ljudböcker i mobilen ,mycket smidigt.

Jag har ett audible abbonnemang eftersom jag gillar at höra engelska böcker.