Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettnovell-roman
Läst 1486 ggr
[Emma J]
1

Min roman

Någon som har lust att läsa och kanske ge kritik på min långa och inte ännu färdigskrivna roman på engelska om några män i ett koncentrationsläger under andra världskriget? Alla kommentarer är välkomna, var gärna konstruktiva! http://www.movellas.com/story/201502181514486354-beyond-the-blue-horizon

parsley
1

Jag läser tyvärr inte engelska texter, då jag inte är tillräckligt duktig på engelska, för att ge konstruktiv kritik. /Sajtvärden

[Emma J]
1

#1 Ingen fara

Katniss
0

Bra historia :) dock har du fel tempus någon gång här och där. Men för övrigt väldigt bra.

R.I.P. Anton 💔

[Emma J]
0

#3 Läste du igenom hela? Inga andra tankar eller kommentarer? Åh, och skulle du ha något emot att peka ut mina tempusmisstag? Vet inte hur många gånger jag läst igenom och hittar fortfarande fel här och var :D

Katniss
0

#4 Läste igenom hela ja. Jag antar att det bara var ett intro eller? Tyckte om slutet :) Kan komma lite stavfel och autocorrect i rättningarna, men är lite trött just nu :p He hadn’t actually meant to make her feel guilty and knows when to not ask too many questions, so instead he directs his attention towards the other end of the small room, where both her sons are dragging a chair each in through the door. -Ska det inte vara ".. where both her sons where dragging a chair.." ? It was all too true, they had all grown old. He’s 91, an impressive age -He is är ju nutid, om jag inte har helt fel borde det vara he was Both boys has freckles that resembled the one’s he had back then -both boys had freckles :) in his bed. He has no escape now, does he? -personligen hade jag skrivit He had no escape now, did he? Fast det kanske mer är en smaksak? Bullocks, why does he have to be so nice? -why did he have to be so nice Orkar int gå igenom mer just nu, men men :)

R.I.P. Anton 💔

Katniss
0

Några andra kommentarer? Hmm… Annars verkar historien bra. Kanske lite mer beskrivningar av omgivningarna? Men inte för mycket, din text behöver inte det tycker jag.

R.I.P. Anton 💔

[Emma J]
0

#5 Tack så mycket! Men verkar som om du bara fått fram första kapitlet, har du något emot att kolla om du missat att klicka vidare till nästa kapitel eller om man inte kan göra det överhuvudtaget om man inte har en användare? Jag loggas in automatiskt om jag går in på länken så kan inte göra det själv…

Katniss
0

Jo man kommer vidare :)

R.I.P. Anton 💔