2 nr, Tidningen Skriva
2 nummer av tidningen Skriva för 59 kr. Tidsbegränsat erbjudande. http://www.tidningskungen.se/konst-kultur-och-litteratur/skriva?c_rid=53wt015lSv6KaDg-2133975057|21229542&utm_campaign=282823_Black_friday_28_nov_TK&utm_medium=email&utm_source=Mottagare%20Sverige-All_Recipients
Jag köper alltid lösnummer, har inte råd att betala flera hundra kronor på en gång för prenumerationer även om det skulle bli billigare i längden. Jag har köpt tidningen från första början.
Tycker inte 2 nummer är något att satsa på, såvida det inte är för att testa tidningen för första gången!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ett tips om man inte har råd med en tidning, fråga om biblioteket kan ta in den. De flesta bibliotek brukar ha ett urval av tidskrifter och en tidning som handlar om böcker och skrivande borde ha sin givna plats på biblioteket.
#2 Fast du får ju två nummer för ett billigare pris än vad en skulle kosta (enligt senaste numret är det 65 kr/nummer), det är ju en skitbra deal även för den som inte har råd att teckna en längre prenumeration.
#2. Om det var svar till mig så är det så att jag vill ha mina egna tidningar, jag sparar dem och kanske stryker under och skriver i dem.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!