Skrivlust iFokus

Skrivlust

Etikettutmaningar
Läst 792 ggr
PrincessMelpomene
0

Utmaning för mig själv.

Min skrivlust försvann plötsligt och jag vet inte varför. Men jag kan tänka mig att det kan vara den påfrestande kandidaten man skrev innan sommaren som gjort att allt med skrivning för tillfället känns som en börda. Samma sak gäller att läsa vanliga böcker. 

Men för att försöka ändra och komma tillbaka till mitt skrivande och läsande har jag bestämt mig för att genomgå en utmaning. Läsa 100 böcker på 365 dagar och samtidigt hålla en blogg om mina framgångar eller fall. Känner mest nu att så länge jag skriver något och håller mig aktiv inom det. 🙂 Har dock aldrig skrivit en blogg innan så vi får se hur det hela slutar xD

Önska mig lycka till och följ gärna min blogg på: http://www.nattstad.se/Bokmarathon

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

parsley
0

Kör hårt!

PrincessMelpomene
0

tack 😃

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!