Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 3108 ggr
parsley
6/25/18, 8:05 AM

Sjuk sajtvärd

För närvarande utreds jag och kommer att behandlas för cancer, så jag vet inte hur aktiv jag kommer att vara på sajten framöver. Ev kommer jag att avsäga mig sajtvärdskapet, om jag känner att det inte är möjligt att driva den på ett vettigt sätt. 

Ta väl hand om er!

Annons:
Tarotstollan
6/25/18, 8:21 AM
#1

Jag hoppas allt går din väg, var rädd om dig!🤗🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[moizoro]
6/25/18, 9:03 AM
#2

Ta hand om dig🤗

Maria
6/25/18, 9:04 AM
#3

Så ledsamt att höra.

Hoppas att utredningen ger ett bra resultat.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Loris M
6/25/18, 9:17 AM
#4

🤗🌺

Maria
6/25/18, 9:58 AM
#5

Du är välkommen att skriva på Cancer iFokus om du känner att du behöver "skriva av dig"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

parsley
6/26/18, 8:39 AM
#6

# 5 Tack för omtanken. För tillfället är jag inte i skick att skriva något som andra människor kan ta del av.  Jag satt ihop en skrivelse om bristfälligt bemötande, det är allt, men jag vet inte om jag vågar skicka in den till berörda vårdgivare.

Annons:
Maria
6/26/18, 8:42 AM
#7

#6 Det är svår det där…

Man vill ju inte att "klagomål" eventuellt ska påverka kommande vård samtidigt som det känns viktigt att sådant kommer fram.

Man har ju förmånen att byta vårdgivare i alla fall men det är saker som man ska orka med och det är inte alltid så lätt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

parsley
6/26/18, 1:09 PM
#8

Jag behöver ju inte skicka in någon skrivelse när det är som mest akut, men det finns rutiner som de absolut kan förbättra.

Maria
6/26/18, 3:36 PM
#9

#8 Ja du kan ju samla på dig lite material som du kan sammanfatta och skicka in när du känner att det är lämpligt.

Jag har en känsla av att man lyssnar mer på förslag som är välgrundade än arga klagomål.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

parsley
6/26/18, 5:22 PM
#10

#9 Att skriva formellt är dessbättre en av mina starka sidor.  Finns det rutiner som kan förbättras så kan det underlätta för någon kommande patient, oavsett om jag är hjälpt av det eller inte.🙂

Maria
6/26/18, 5:26 PM
#11

#10 Ja så är det ju…Hoppas du får ork att genomföra detta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Syntium
7/1/18, 9:25 PM
#12

Hoppas det ordnar sig för dig, parsley. Lycka till!


"I'm too old for this shit."


Wowy
7/1/18, 10:24 PM
#13

Hoppas att det går bra för dig, Parsley!❤️🌺

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
Aleya
7/2/18, 4:47 PM
#14

Beklagar och hoppas du blir bättre. Gällande skrivelsen så kan du ju involvera patientnämnden. Dom hjälper till med dessa saker.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

MelodyX
7/23/18, 11:05 PM
#15

Lyfter tråden. Så himla tråkigt att läsa. Stora kramar och hoppas verkligen att du kommer igång igen. Koncentrera dig nu att bli frisk. Om du inte kommer tillbaka till den här sajten kommer jag verkligen att sakna en av de mest engagerade värdarna på iFokus, men det viktigaste är ju att du blir frisk och kommer tillbaka till livet. Kram och fuck cancer. 🌺💔

Sabsan
8/13/18, 10:02 AM
#16

Jättetråkigt att höra. :( Hoppas att du kryar på dig!

vallhund
9/14/18, 6:33 PM
#17

🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Fillifjonkan60
9/14/18, 9:36 PM
#18

Såg det här nu och tycker det är väldigt tråkigt att höra. Hoppas att du mår bättre. 🌺


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Farwuq
9/24/18, 7:12 AM
#19

🌺

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Soligajag1
10/7/18, 9:00 PM
#20

Beklagar . 😀🌺 Hoppas det går bra med behandling och vård! Önskar dig bättring ! Kram 😀🌺

HH 🙂

Annons:
Själshjärta
10/8/18, 7:40 AM
#21

🌺

Welcome to the Black Parade

Upp till toppen
Annons: