Annons:
Etikettot-utanför-ämnet
Läst 813 ggr
parsley
2017-05-19 07:58

Test, ditt tidigare liv, OT

Ett test där man ska studera ett antal bilder och ange vad man ser och på så sätt få veta vem man var i sitt tidigare liv. Testet är är mest att betrakta som en sällskapslek, men bilderna är minst sagt inspirerande, eftersom olika personer ser olika saker i dem, t ex blommor eller ett kvinnoansikte. OT i förhållande till skrivande, men bilderna är fascinerande.  http://braininspired.net/see-first-says-past-life/

Annons:
Dioramabyggare
2017-05-19 09:17
#1

I "mitt förra liv" var jag en "krigare", och texten nedan stämmer än idag, och kommer att fortsätta stämma🙂;

"You were a warrior in your past life! You're strong, determined, dedicated, and willing to sacrifice for what you believe in. Your past life was very difficult and full of struggle, but you were incredibly courageous and achieved a great deal. There's a fire within you that will take you far in life. You may have had some rough patches already in this life, but rely on your inner warrior because nothing can stop you!"

Effie
2017-05-19 10:38
#2

A powerful and enchanting queen, attracting lovers like a moth…eller vad det nu stod.  Och kulturell, och allt vad det nu var… Ja, varför inte ? ;-)


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Tarotstollan
2017-05-22 20:44
#3

Krigare här också och det kan nog stämma ganska bra.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Syntium
2017-05-22 20:45
#4

Heh, en kung, tydligen.


"I'm too old for this shit."


Upp till toppen
Annons: