Annons:
Etikettevenemang-kurser-utbildningar
Läst 664 ggr
parsley
2017-05-01 17:32

Böcker som metervara

Amerikaner kan köpa böcker per fot, efter färg eller genre och använda dem som inredningsdetalj.

http://www.boktugg.se/2017/05/01/nar-bocker-blir-en-metervara-inredning/

Annons:
Derrtag
2017-05-01 17:43
#1

Sorgligt att vissa inte ser värdet i böckerna…😕 Böckerna har ett budskap, och det  är det som är viktigt, inte att de ska bli snygga på hyllan.

Sommarek
2017-05-02 08:24
#2

Men suck. Nu låter jag kanske lite fördomsfull, men många amerikaner skulle nog har mer nytta av att läsa en bok än att pynta med den…

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

parsley
2017-05-02 08:54
#3

Jag kan i och för sig tycka att det är lite mysigt om man pyntar restauranger eller caféer med gamla böcker, men då är det ju för att det ska ge en gammaldags känsla. Gästerna kanske t om hittar något läsvärt i hyllorna.

Effie
2017-05-09 13:23
#4

Böcker som inredningsdetalj? Då behöver det väl inte stå något I dem? Behöver inte gå att bläddra I dem? Behöver inte gå att ta ut en bok ur hyllan? Och då är nästa fråga om man kan ha dem till något annat? Förvaring av något?

Eller är jag för praktisk? Eller för mycket bokälskare?


Visst går det. Om inte annat, så går det galet

Carmarino
2017-05-09 14:34
#5

Å andra sidan så kanske det händer att någon faktiskt kollar vad som finns i bokhyllan, blir nyfiken och börjar läsa något som de aldrig hade fått för sig att läsa annars. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: