Annons:
Etikettutmaningar
Läst 752 ggr
parsley
2016-11-29 06:27

Skrivadventskalender på facebook

Skrivsprånget har en skrivadventskalender på facebook. Jag följde den förra året och lyckades faktiskt skriva 24 texter. fjolårets kalender var riktigt inspirerande och det var roligt att läsa de andras texter. Klickar man på den på texten nedan så kommer man till Skrivsprångets facebooksida.

SkrivSprånget

Sponsrad · 

Var med i "SkrivLuckan" här på vår Facebooksida och skriv varje dag i 24 dagar! 
Första skrivutmaningen är 1 december och den sista blir på självaste julafton. Alla som skriver varje dag och postar sitt bidrag i kommentarsfältet före kl 24.00 får en julklapp.
Och de som hänger i minst femton dagar får vara med i utlottningen av en julklapp. Det här en rolig variant av adventskalender, tycker vi. Och på kuppen kanske du får in en skrivrutin!

Annons:
Tarotstollan
2016-11-29 19:59
#1

Det låter kul kan dock vara svårt att hänga med när det är så mycket annat som skall fixas. I alla fall här hos mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

parsley
2016-11-30 08:44
#2

Det är rätt höga krav om man ska ha en chans att vinna. Man ska  passa 24 facebookuppdateringar, som kan komma på lite olika tider på dygnet, och dessutom formulera en passande kommentar till var och en av dem.

Tarotstollan
2016-11-30 22:22
#3

Ja, jag lär inte klara av det! Skall du vara med?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

parsley
2016-12-01 06:13
#4

Jag ska försöka vara med.

Upp till toppen
Annons: