Annons:
Etikettnovell-roman
Läst 2881 ggr
PennyTrollet
2016-11-10 17:10

Sexnoveller/Erotiska noveller

Jag skriver gärna noveller om sex men jag vet inte alls vad som rätt forum för sånt. Sen om jag skulle bli sugen på att publicera mina noveller i en bok - vart vänder jag mig då?

Annons:
Herveaux
2016-11-10 17:26
#1

Det finns massor av sidor här på nätet där du kan lägga ut dina erotiska noveller.
När du skriver att du vill publicera i en bok, tänker du då en samling med bara dina egna eller att du publiceras tillsammans med andras?

Du kan ju prova att skicka in en samling noveller till olika Förlag som tidigare har publicerat erotisk litteratur.
Det har också kommit flera tjänster där man kan få publicera sina egna böcker utan ett Förlag i ryggen.

Jag kan googla efter lite olika länkar om du vill?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

PennyTrollet
2016-11-11 09:23
#2

Du får väldigt gärna kolla upp länkar åt mig. Tack så hemskt mycket!

Herveaux
2016-11-11 12:18
#3

Så lite så! 🙂

Förlag med fokus på erotisk litteratur: Vertigo Förlag och L.C. Förlag, även Lind&Co. har gett ut erotik under namnet Xstory

Att ge ut sin bok utan ett Förlag kallas för Egenutgivning, googla på det så hittar du flera tjänster som erbjuder just detta. En liten djungel men kanske kan vara ett alternativ om dom etablerade Förlag nekar.

Hittade en matnyttig artikel med tips på vart och hur man kan publicera sin novell, några av tipsen funkar även för erotiska noveller: http://berattarskolan.se/jag-har-skrivit-en-novell-var-kan-jag-publicera-den/

Jag ska leta upp fler länkar till sidor för just erotiska noveller, men dom skickar jag via PM, ifall jag annars bryter mot sajtregler med såna länkar.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

PennyTrollet
2016-11-11 19:07
#4

Tack så hemskt för mycket för ditt jobb med att leta reda på detta! Skicka gärna pm. = )

Herveaux
2016-11-11 19:41
#5

Inga problem alls, var roligt att leta upp! 🙂
PM skickat!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Herveaux
2022-02-26 22:44
#7

#6: Varje sajt har en Sajtvärd som får sätta sitt eget regelverk för vad som får publiceras på sajten, utöver de regler som finns för hela iFokus-plattformen.

Smygreklam i en tråd från 2016 är rätt så genomskinligt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Syntium
2022-02-26 22:49
#8

#6 Jag vill inte gå in på länken själv för att försäkra mig om att det inte är något olagligt/opassande så jag raderar detta inlägg.


"I'm too old for this shit."


Upp till toppen
Annons: