Annons:
Etikettkreativitet
Läst 961 ggr
Medaljjägaren
6/9/16, 9:29 PM

Wattpad

Jag har definitivt ingen aning om jag placerade detta inlägg i rätt kategori, men om det är fel får någon ändra eller säga till. I alla fall, har ni Wattpad? Isåfall, vad skriver ni om, vad heter ni, osv osv :)

YEY, INSIDER!

Annons:
Wowy
6/9/16, 10:12 PM
#1

Jag har Wattpad! Jag heter Wowyita och jag skriver Dikter och berättelser. De tenderar att handla mycket om känslor som jag själv känner. Ganska dystert stundtals.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

JuliaMG
6/12/16, 5:53 PM
#2

Jag har också wattpad. Heter Juliamountaingrove och har hittills bara publicerat en novell som jag skrev på svenskan förra terminen om ett flyktingbarn. Har dock planerat att publicera lite fler berättelser om ett tag!🙂

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

IceTee
10/26/16, 8:02 PM
#3

Har nyss skaffat wattpad också för att kunna göra Just Write It utmaningen. Mitt uppe i en thriller. Den är färdig, men jag har bara publicerat prologen och 3 kapitel so far, så den är inte ens halvvägs färdig. Kommer nog fortsätta skriva, fast mycket med romantik. Funderar på att lägga upp mina olika övningar jag gör hemma också. Ibland startar jag en slumpmässig låt från min spotify-lista och sedan skriver jag var jag kommer på när jag lyssnar på den.

Användarnamn är TessaEricsson

(hoppas att det är ok att jag bumpade tråden, kändes så dumt att skapa en ny)

Medarbetare på Skor iFokus

Upp till toppen
Annons: