Annons:
Etikettevenemang-kurser-utbildningar
Läst 432 ggr
parsley
12/1/16, 10:02 AM

Skriv - Jeanette Niemi

Skrivkurs eller stöd i skrivande med Jeanette Niemi. Information från hennes facebooksida. 

Kreationslotsen - din skrivcoach

Sponsrad · 

Skriv! Allt du behöver för att komma igång och hålla ditt skrivande regelbundet. JUST NU 1 500kr för ett års medlemskap. Har du råd att inte hänga på?

I maj lanserade jag Skriv! Vi hade snart en pilotgrupp igång och nu har vi utarbetat ett medlemskapsprogram som har allt det man behöver för att komma igång och hålla sitt skrivande regelbundet. Det är inte alltid det lättaste! Piloten har blivit mycket lyckad så nu drar vi igång i färdig fas. Innan jag gör det vill jag skicka dig en blänkare om det så att du inte missar detta om du har minsta fundering på att du skulle behöva lite hjälp i ditt skrivande. Du har fortfarande chansen att knipa en plats i programmet för halva priset. Endast 1 500kr för ett helt år. Dessutom har du kvar ditt pris år två om du väljer att fortsätta. Ordinarie pris är alltså 3 000kr från den 6 december. Du får skrivkamrater, respons, workshops, coachning och mycket mer. Läs gärna mer på kurssidan där du också kan anmäla dig direkt till pilotpriset: https://kreationslotsen.mykajabi.com/store/E4sgXShB.

Hur låter det tycker du?

Hoppas vi ses i Skriv!
/Jeanette

Annons:
Upp till toppen
Annons: