Annons:
Etikettjournalistik
Läst 703 ggr
Malin Rosén
6/9/16, 2:27 PM

Söker nya uppdrag inom korrekturläsning

Vill du att människor ska ta dig och det du skriver mer seriöst? Har du problem med att få fram dina budskap, sälja in dig själv eller dina affärsidéer? Kanske behöver du hjälp med att skriva ett bra CV eller broschyrer till ert företag? Två stavfel räcker för att läsaren ska tappa intresset. Med bra texter kan du nå ut till tusentals människor och få folk att vilja läsa vidare. 

Jag är fokuserad och målinriktad i det jag tar mig för och har alltid haft ett stort intresse för att skriva. Förra året gav jag ut min första bok.  

När jag granskar texter upptäcker jag snabbt stavfel och lägger märke till om det är ett bra flyt i texten. Vid sidan av mitt eget arbete har jag redigerat böcker, broschyrer och olika texter som publicerats till företag, organisationer och även privatpersoner. Detta har jag gjort mest för jag tyckt det varit kul. Men känner dock nu att jag skulle vilja jobba mer som korrekturläsare och ser därför fram emot nya uppdrag.

Hör gärna av dig om du behöver hjälp med säljande texter eller korrekturläsning! 

Med vänlig hälsning,
Malin Rosén

Annons:
Upp till toppen
Annons: