Annons:
Etikettgästblogginlägg
Läst 1906 ggr
jezziqa
7/28/12, 11:02 AM

HUR F*N KUNDE DU???

Hur f*n kunde DU ta Mitt barn- Mitt oskyldiga lila barn- på det mest grymmaste & allra värsta sätt?!! Varför??? Han var ju bara ett litet barn. Hur f*n kunde DU, medvetet, göra det DU gjorde?? DU ! orsakade Mitt barns död! DU ! dödade Mitt barn! Du sa att det var en olycka..F*n heller!! För Du gjorde ett val. Och, det var just det valet som dödade Mitt barn! DITT val! DU ! tog Mitt barn. DU ! tog han, satte er båda i din bil..En kall, en isig & snöstormig vinternatt. DU ! placerade Mitt barn i ditt knä, ingen bilbarnstol & utan säkerhetsbälte- FULL! DU slirar & kör rakt in i ett träd. DU klarade dig med endast ett skrapsår. Mitt barn dog. Mitt barn fick OFFRA sitt LIV- för att DU skulle klara dig! Mitt barn, hade inte ens något att säga till om. 50 meter ! från dit du skulle ta Mitt barn, tog det slut. Hans liv tog slut. Ironiskt. Förjävligt. Och, DU ! kunde inte ens vara människa nog- FÖR ATT STÅ FÖR VAD DU GJORT!! DET FAKTUM- ATT DU DÖDADE MITT BARN! Min lilla Ozzy. tillägn: Min Vackra lilla Ängel!  //mami*

jezziy*Oskyldig

Annons:
parsley
7/28/12, 5:38 PM
#1

Styrkekramar om du behöver. Har du människor omkring dig som du kan prata med?

jezziqa
7/30/12, 7:21 AM
#2

Tack för alla styrkekramar jag fått & får! Dom värmer & på något sätt ger dom mig en 'kick'. Som svar på din fråga..Jag har ett par stycken samt sen 7 mån. tillbaka får jag proffessionell hjälp. Jag kämpar varje dag, det är tufft men jag försöker verkligen! Trots att jag inget hellre vill, än att få vara hos/med min lilla Ozzy- så tror jag inte att min tid är kommen än..Det finns väl en anledning till VARFÖR jag fortf är i livet.!?! Jag tror ju på att allt har en mening- även om vi själva kanske inte förstår den alla gånger. Tack, åter igen för dina ord! mvh//Jezziy*

jezziy*Oskyldig

Upp till toppen
Annons: