Annons:
Etikettskrivlust
Läst 5554 ggr
parsley
10/25/09, 10:09 PM

OBS! En skrivtråd per person

Hej!

Tänk på att lägga de texter som du lägger ut och vill ha kommenterade i en tråd. Det blir lättare för oss som är aktiva på sajten att ha koll då.

Hittar du något annat du vill tipsa om, t ex en blogg eller en skrivartävling, så lägg det i en egen tråd.

Jag som sajvärd försöker läsa och kommentera alla inlägg, om inte någon annan hinner före och jag tycker ungefär samma sak. Ibland behöver jag fundera lite på vad jag ska skriva om något bidrag och ibland kan det ta lite tid innan jag svarar om jag inte är hemma och har tillgång till dator.

Hälsn Parsley

  • Redigerat 9/22/20, 8:56 PM av Niklas
  • Redigerat 11/23/23, 2:21 PM av Signur123
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
LittleGirl
12/25/11, 2:46 PM
#2

Så, om jag har fattat det här rätt så ska man typ skriva en och samma berättelser fast i olika kapitel i en tråd? Och man ska lägga alla sina olika berättelser i en och samma tråd? Alla sina poesier i en och samma tråd? osv?

Förstår inte riktigt Obestämd??

parsley
12/26/11, 5:38 PM
#3

Om du vill kan du lägga upp Dikter i en tråd och en berättelse i en annan. Har du t ex 4 Dikter du vill lägga upp så lägger du upp den första som första inlägg och kommenterar med dina andra Dikter. Är det en berättelse du vill lägga upp så kan du lägga första kapitlet eller delen som trådstart och kommentera med de andra delarna. Speciellt berättelser är bra om du lägger i en tråd, eftersom det underlättar för dem som ska läsa.

Det underlättar som sagt för oss som ansvarar för sajten om en persons texter finns i en tråd, men vi är inte jättestränga.

LittleGirl
12/26/11, 6:12 PM
#4

Om det är flera olika berättelser då? Ska de läggas upp i en och samma tråd som från början var menad åt en annan berättelse?

parsley
12/27/11, 4:52 PM
#5

Har du flera berättelser så kan du lägga ut dem i flera trådar.

Johannaaa
8/7/12, 4:39 PM
#6

I vilket forum bör jag lägga ut mina texter?

Annons:
parsley
8/7/12, 5:47 PM
#7

# 6 Det finns ett forum som heter 16. Medlemmars texter, som jag tycker passar bra att använda.

Skorpion76
3/15/14, 1:14 PM
#8

Vad har det forumet för länk?


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

monstermash
4/17/14, 8:17 PM
#9

#8 - Det är en kategori här på sajten som heter "Medlemmarnas texter".

Edit: Nu för tiden heter kategorin visst "Medlemmarnas skrivtrådar."

Skorpion76
4/17/14, 8:37 PM
#10

Okej, den ska jag kika in på!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: